Uniwersytet boi się historii

skanuj0027

Komentarze 2

  1. http://www.niezalezna.pl/article/show/id/16756
    UNIWERSYTET BOI SIĘ HISTORII
    Grzegorz Broński, Niezależna.pl,

  2. http://www.isakowicz.pl/index.php?page=news&kid=8&nid=1524&PHPSESSID=4043fd400de4b91c8b3affcc541cf45b
    Blog ks Tadeusza Isakowicza-Zaleskiego

    U Pospieszalskiego o kneblowaniu 2009-02-25

    Wczoraj zadzwonił do mnie osobiscie rektor Uniwersytetu Szczecińskiego starając sie wyjaśnić powody odwołania mojego wykładu. Wyjaśnienia nie były przekonywujace, ale chchąc wyrazic dobra wolę przyjąłem jego zaproszenie na spotkanie w rektoracie. Nie zmienia to faktu, że zaplanowanego wykładu na terenie Uniwersytetu nie będzie. Będa natomiast az trzy różne prelekcje w trzech różnych miejscach w Szczecinie. Informacje o nich są w dziale Zapraszam

    Zadzwonił także do mnie Janek Pospieszalski, który organizuje dyskusję o kneblowaniu wolności słowa na wyższych uczelniach. Przyjąłem to zaproszenie i wraz z innymi osobami wystąpię w czwartek 26 lutego o g. 23.00 w programie „Warto rozmawiać” w TVP 2.

Skomentuj

